Ano, registrace u nás není povinná. Veškeré informace o Vaší objednávce obdržíte e-mailem, a to i bez vytvoření účtu.
Pokud si však účet založíte, budete mít všechny své objednávky přehledně na jednom místě a získáte navíc řadu výhod.
Chápeme, že si přejete svou objednávku obdržet co nejdříve, a uděláme vše pro to, aby k Vám dorazila co nejrychleji. Jakmile zásilku odešleme, zašleme Vám e-mail s číslem pro sledování, pod kterým můžete zjistit aktuální polohu Vaší zásilky. Pokud máte pocit, že se objednávka zdržela nebo ztratila, neváhejte nás kontaktovat e-mailem, telefonicky či prostřednictvím chatu. Sdělte nám prosím číslo objednávky a my vše prověříme. Svou objednávku můžete sledovat také ve svém zákaznickém účtu.
Dopravu zdarma od nás získáte jednoduše – stačí mít zakoupeno vinisto PLUS+ nebo mít nákup nad 2 500Kč. V takovém případě za doručení neplatíte, dopravu hradíme my.
Je možné, že jste se dosud nezaregistroval/a. Doporučujeme zkusit si vytvořit nový účet. Pokud se při zadání e-mailu zobrazí chybová hláška, znamená to, že účet už existuje a problém bude pravděpodobně v hesle.
V takovém případě klikněte na odkaz „Zapomněl/a jsem své heslo“, který najdete u ikonky postavy v pravém horním rohu našeho webu. Následně si budete moci nastavit nové heslo.
Reklamace probíhá stejným způsobem jako vrácení či výměna zboží. Stačí si stáhnout a vyplnit reklamační formulář, a společně se zbožím nám jej bezplatně zašlete prostřednictvím Zásilkovny. Podrobný návod, jak postupovat, naleznete přímo na formuláři nebo na našich webových stránkách.
O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od doručení zásilky na náš sklad, obvykle však odpovídáme dříve. Pokud bude Vaše reklamace uznána, obdržíte e-mail s potvrzením a peníze Vám budou vráceny zpět na účet.
Pokud u nás máte svůj zákaznický účet, stačí si ve svém profilu vybrat objednávku, kterou si přejete zrušit, a pomocí tlačítka v pravém dolním rohu ji jednoduše zrušíte. Pokud si přejete z objednávky odebrat pouze jeden produkt, lze jej odstranit kliknutím na tlačítko pod daným produktem.
V případě, že byla objednávka předem zaplacena, peníze za zrušené zboží či celou objednávku Vám obratem vrátíme. Pokud účet nemáte, kontaktujte prosím naši Zákaznickou podporu – rádi Vám se zrušením objednávky pomůžeme. Mějte prosím na paměti, že objednávku je možné upravovat nebo zrušit pouze před jejím odesláním.
Pokud už měla být Vaše objednávka doručena a stále ji nemáte, kontaktujte nás prosím co nejdříve. Je možné, že se zásilka během přepravy zdržela nebo zatoulala. Obrátíme se na dopravce a zjistíme, kde se zásilka nachází. Kontakt na naši zákaznickou podporu je +420 606 758 880, [email protected]
V případě, že bude zásilka označena jako ztracená, zašleme Vám náhradní objednávku – dle dostupnosti zboží na skladě.
Jakmile obdržíme vrácené zboží na našem skladě, zašleme Vám potvrzení e-mailem. Peníze pak obvykle vracíme do jednoho týdne, snažíme se však celý proces co nejvíce urychlit.
Formálně: V případě odstoupení od smlouvy dle článku 5.2 našich obchodních podmínek vrací prodávající finanční prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
Omlouváme se za vzniklou situaci, toto by se rozhodně nemělo stát. Poškozené zboží Vám rádi vyměníme, pokud je k dispozici na skladě. Prosíme, kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu, která Vám s řešením pomůže. Kontakt na naši zákaznickou podporu je +420 606 758 880, [email protected]